Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο δρόμο για Σταυρούπολη στο ’14’

22 Ιανουαρίου 201721:52

Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ξάνθης αποφάσισε την «Έγκριση προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στο πλαίσιο κατασκευής του υποέργου: «Άρση επικινδυνότητας της Εθνικής Οδού 14», του έργου: «Επισκευή και συντήρηση οδικού δικτύου Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης (συνέχιση του έργου 2012ΕΠ03100000)»

Συγκεκριμένα:

Εγκρίνουμε τις παρακάτω προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με τη σχετική σήμανση, στο πλαίσιο του εν θέματι υποέργου:

  1. Για τις εργασίες αποκατάστασης των κατεστραμμένων τμημάτων του ασφαλτοτάπητα οι οποίες θα εκτελεστούν σε δύο (2) φάσεις (1η φάση: Αποκλεισμός της μίας λωρίδας κυκλοφορίας, αποξήλωση και απομάκρυνση του κατεστραμμένου ασφαλτοτάπητα, εργασίες οδοστρωσίας και στρώση νέου ασφαλτοτάπητα και 2η φάση: Αποκλεισμός της άλλης λωρίδας κυκλοφορίας και επανάληψη των παραπάνω εργασιών) με την εφαρμογή ‘εναλλάξ κυκλοφορίας των δύο κατευθύνσεων για εργοτάξια μακράς διαρκείας’, θα τοποθετηθούν οι παρακάτω πινακίδες και στις δύο κατευθύνσεις:

α. Στα 400μ. προ του εργοταξίου θα τοποθετηθεί σήμανση αναγγελίας κινδύνου [Κ-20].

β. Στα 300μ. προ του εργοταξίου θα τοποθετηθεί ρυθμιστική πινακίδα [Ρ-32] (με ένδειξη τα 50 χλμ/ώρα) για περιορισμό του ορίου μέγιστης ταχύτητας.

γ. Στα 200μ. προ του εργοταξίου θα τοποθετηθούν προειδοποιητικές πινακίδες  [Ρ-30] και σήμανση αναγγελίας κινδύνου [Κ-7] στην αποκλεισμένη λωρίδα, καθώς και αντίστοιχη τοποθέτηση πινακίδας [Κ-6] στην ελεύθερη λωρίδα (απαγόρευση προσπέρασης και προειδοποίηση για επικίνδυνη μονόπλευρη στένωση του δρόμου).

δ. Στα 100μ. προ του εργοταξίου θα τοποθετηθεί ρυθμιστική πινακίδα [Ρ-32] (με ένδειξη τα 20χλμ/ώρα) για περιορισμό του ορίου μέγιστης ταχύτητας.

ε. Στα 20μ. προ του εργοταξίου θα τοποθετηθεί στην πλευρά της αποκλεισμένης λωρίδας κυκλοφορίας ρυθμιστική πινακίδα [Ρ-5] για παραχώρηση προτεραιότητας λόγο στένωσης στα οχήματα που κινούνται στην ελεύθερη λωρίδα και στην πλευρά της ελεύθερης λωρίδας θα τοποθετηθεί αντιστοίχως πινακίδα [Ρ-6] για προτεραιότητα έναντι της επερχόμενης κυκλοφορίας λόγω στένωσης  του οδοστρώματος.

στ. Στη ζώνη των έργων θα τοποθετηθούν ανά 6μ. προειδοποιητικές πινακίδες [Π-78] με αμφίπλευρους αναλάμποντες φανούς στο επάνω μέρος τους, αποκλείοντας σταδιακά τη λωρίδα όπου εκτελούνται τα έργα μέχρι και το πέρας της ζώνης των έργων. Επίσης θα τοποθετηθούν ρυθμιστικές πινακίδες [Ρ-32]  (με ένδειξη: 20χλμ/ώρα) καθώς και πινακίδα αναγγελίας κινδύνου [Κ-7].

ζ. Στα 20μ. μετά το τέλος της αποκλεισμένης ζώνης των έργων θα τοποθετηθεί πινακίδα ρυθμιστική [Ρ-36] η οποία θα καταργεί όλες τις τοπικές ρυθμίσεις – απαγορεύσεις.

  1. Για τις εργασίες κατασκευής τοίχων ανάσχεσης, ενίσχυσης τοίχων ανάσχεσης, επένδυσης πρανών με ελεύθερα πλέγματα, αντικατάστασης κατεστραμμένων στηθαίων ασφαλείας, άρσης καταπτώσεων, επισκευής τοίχων αντιστήριξης και ρείθρων στα πρανή, καθαρισμού τάφρων και κοπής αυτοφυούς βλάστησης θα εφαρμοστεί ‘στένωση για εργοτάξια μικρής διάρκειας’ και θα τοποθετηθούν οι παρακάτω πινακίδες και στις δύο κατευθύνσεις:

α. Στα 400μ. προ του εργοταξίου θα τοποθετηθεί σήμανση αναγγελίας κινδύνου [Κ-20] που προειδοποιεί για έργα με αμφίπλευρους αναλάμποντες φανούς στο επάνω μέρος.

β. Στα 200μ. προ του εργοταξίου θα τοποθετηθούν πινακίδες  αναγγελίας κινδύνου [Κ-7] στην αποκλεισμένη λωρίδα καθώς και [Κ-6] στην ελεύθερη που προειδοποιούν για επικίνδυνη μονόπλευρη στένωση του δρόμου.

γ. Στη ζώνη των έργων θα τοποθετηθεί ρυθμιστική σήμανση [Ρ-52α] και σήμανση αναγγελίας κινδύνου [Κ-20] με αναλάμποντα φανό στο επάνω μέρος με κώνους ανά 2μ. στις ζώνες συναρμογών και ανά 5μ. στη ζώνη έργων.

  1. Στα σημεία επέμβασης που θα υπάρχουν συνεχείς επαναλαμβανόμενες στροφές η παραπάνω σήμανση διαφοροποιείται ως εξής:

α. Στα 300μ. προ του εργοταξίου θα τοποθετηθεί σήμανση αναγγελίας κινδύνου [Κ-20] που θα προειδοποιεί για έργα με αμφίπλευρους αναλάμποντες φανούς στο επάνω μέρος του.

β. Στα 150μ. προ του εργοταξίου θα τοποθετηθούν πινακίδες  αναγγελίας κινδύνου [Κ-7] στην αποκλεισμένη λωρίδα καθώς και [Κ-6] στην ελεύθερη λωρίδα που θα προειδοποιούν για επικίνδυνη μονόπλευρη στένωση του δρόμου.

γ. (παραμένει το ίδιο) με το σημείο ‘2γ’.

Για όλες τις ανωτέρω (1,2,3) περιπτώσεις επισημαίνεται ότι:

– Σε περίπτωση διακοπής των εργασιών για τεχνικούς λόγους η ρύθμιση θα γίνεται με φωτεινή σηματοδότηση και την τοποθέτηση ανάλογων πινακίδων σήμανσης. Θα υπάρχει παρουσία επαρκώς εξοπλισμένων σημαιοφόρων  για την ρύθμιση της κυκλοφορίας οι οποίοι θα βρίσκονται στην αρχή και στο τέλος των τμημάτων εκτέλεσης των εργασιών καθορίζοντας την προτεραιότητα στα διερχόμενα οχήματα.

–  Ισχύουν οι περιορισμοί της παραπάνω προδιαγραφής σήμανσης εκτελουμένων έργων (ΦΕΚ 946 Β΄/9-7-2003 και ΦΕΚ 905/Β’/20-5-2011) και η ζώνη αποκλεισμού είναι σε κάθε περίπτωση μικρότερη των 50μ. και το πλάτος του δρόμου διέλευσης είναι τουλάχιστον 3,25μ. σε κάθε σημείο εκτέλεσης έργου και σε ειδικές περιπτώσεις 2,75μ., ενώ στην περίπτωση στένωσης λωρίδας το πλάτος του δρόμου που παραμένει ελεύθερο είναι τουλάχιστον 5,50μ.

Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr