Τι αναφέρει ο Σάββας Μελισσόπουλος για τα δίγλωσσα νηπιαγωγία αλλά και τι ΔΕΝ αναφέρει

1 Μαρτίου 201720:53

Όπως ανακοινώσαμε σε Post μας στο Facebook τις επόμενες ημέρες θα αναρτήσουμε άρθρο σχετικά με το ποιους ενόχλησε πραγματικά η δημοσίευση μας με τίτλο «Ικανοποιείται το πάγιο αίτημα των Πομάκων – Αναγνωρίζεται η γλώσσα τους από το Ελληνικό Κράτος» .  Η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε από κάποιους να το διαψεύσουν, και ποια θα ήταν η διάψευση από αυτούς; Ότι η μητρική γλώσσα των Πομάκων είναι τα τουρκικά και όχι τα πομακικά. Εφόσον λοιπόν η διάψευση δεν έχει έρθει από κανέναν και ειδικά από τον Ζεϊμπέκ Χουσεϊν, θεωρούμε ότι η μητρική γλώσσα των Πομάκων είναι η Πομακική.

Τώρα , αν κάποιοι δεν τολμούν να αναφέρουν την λέξη «Πομάκος» εμείς θα τους παραπέμψουμε στις δηλώσεις Κοτζιά, οι οποίες και φυσικά δεν έγιναν τυχαία. Ο μόνος που μέχρι στιγμής έχει αντιδράσει είναι ο Ιλχάν Αχμέτ ο οποίος μιλάει για τουρκικά στα νηπιαγωγία όπου θα εφαρμοσθεί το πιλοτικό πρόγραμμα.

Από την Ξάνθη θέση για το θεμα πήρε ο Σάββας Μελισσόπουλος ο οποίος με ανάρτηση του στο Facebook αναφέρθηκε στο γενικό πλαίσιο. Αυτό όμως που δεν ανέφερε είναι ποια είναι η μητρική γλώσσα των Πομάκων, είναι τα Πομακικά και οπότε φεύγουν από την «αγκαλιά» της Άγκυρας η τα τουρκικά οπότε και η λέξη Πομάκος δεν υφίσταται όπως και η δήλωση Κοτζιά. Εξάλλου το παραδέχεται και ο ίδιος στην ανάρτηση του «Χωρίς να θέλω να τοποθετηθώ επί της ουσίας».

Ο Σάββας Μελισσόπουλος πρέπει να είναι σαφής σε αυτό αφού είναι και ο επόμενος υποψήφιος Δήμαρχος Ξάνθης και οι Πομάκοι θα πρέπει να γνωρίζουν την θέση του.

Αναλυτικά η ανάρτηση του:

Χωρίς να θέλω να τοποθετηθώ επί της ουσίας για την πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας με θέμα «Πιλοτικές παρεμβατικές δράσεις υποστήριξης Μουσουλμανόπαιδων στα Νηπιαγωγεία της Θράκης» – για την οποία έχω μεν άποψη εξ αιτίας της μακρόχρονης υπηρεσιακής εμπλοκής μου με τα ζητήματα αυτά αλλά αδυνατώ προς στιγμή να τη διατυπώσω ολοκληρωμένα αφού δε γνωρίζω όλες τις πτυχές και τις παραμέτρους – θα ήθελα όμως να καταθέσω τη γνώμη μου για τη γενικότερη διαχείριση του συγκεκριμένου ζητήματος και να υπογραμμίσω τα παρακάτω:
Όσοι τόσο γρήγορα και βιαστικά εκφράζουν άποψη για την πρωτοβουλία αυτή που έχει εξαγγείλει η πολιτεία και αφορά τη λειτουργία των Νηπιαγωγείων που υπάρχουν σε αμιγώς μειονοτικές περιοχές, τη στιγμή μάλιστα που ούτε ειδικοί είναι αλλά ούτε και ωφελούμενοι, αφενός προτρέχουν των εξελίξεων αφετέρου δεν βοηθούν στην ομαλή εξέλιξη των γεγονότων..
Τη στιγμή μάλιστα που το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει ακόμη δώσει ολοκληρωμένα τις απαραίτητες ερμηνευτικές οδηγίες και διευκρινήσεις τόσο σχετικά με την εφαρμογή, όσο και με την αναγκαιότητα και μελλοντική εξέλιξη του εν λόγω εγχειρήματος…
Ας συγκρατήσουμε ως Έλληνες για άλλη μια φορά αυτόν τον υπέρμετρο πολιτικό μας οίστρο, ας φροντίσουμε να τοποθετούμαστε με σοβαρότητα και υπευθυνότητα ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ένα ζήτημα καθαρά εκπαιδευτικό και εν τέλει ας αφήσουμε να ακουστούν πρώτα οι γνώμες των νηπιαγωγών, αυτών που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και δίνουν καθημερινά τον αγώνα τους για την μόρφωση των παιδιών μας, ειδικά σε μια περιοχή ευαίσθητη αλλά και πολύ όμορφη από ανθρώπους, όπως είναι η Θράκη!!
Τα ίδια επίσης θα έλεγα ότι ισχύουν και για την επίσημη πολιτεία, αλλά και για την τοπική κοινωνία οι οποίες κατά περιόδους διακηρύττουν με ενθουσιασμό το σεβασμό τους στο ρόλο και στο έργο των εκπαιδευτικών, αλλά πολλές φορές αμελούν να ακούσουν την επιστημονική άποψη και γνώμη του μάχιμου εκπαιδευτικού, μία ενέργεια η οποία εάν συνέβαινε και αποτελούσε τον κανόνα θα εμπέδωνε ένα αναγκαίο κλίμα εμπιστοσύνης, αλληλοτροφοδότησης και συνέργειας μεταξύ των εκπαιδευτικών από τη μία πλευρά και της κοινωνίας αλλά και της παιδαγωγικής και διοικητικής ιεραρχίας του Υπουργείου Παιδείας από την άλλη.
Τέλος σχετικά με την προαναφερθείσα ρύθμιση του Υπουργείου Παιδείας, στην πορεία του χρόνου, με βάση τη διατύπωση των αναγκαίων λεπτομερειών αλλά και την πιλοτική εφαρμογή του μέτρου, θα μπορούσαν να εξαχθούν τα πρώτα ασφαλή – γενικού χαρακτήρα – συμπεράσματα και να διατυπωθούν ελεύθερα και δημοκρατικά όλες οι θέσεις και οι απόψεις…
Μέχρι τότε όμως υπομονή, σύνεση, μετριοπάθεια, όχι ανώφελοι πανηγυρισμοί, ούτε δογματικού τύπου αρνητισμοί ή αμφιθυμίες και πολύ περισσότερο όχι «πολιτικά παιχνίδια» εις βάρος ανυποψίαστων παιδιών και γονιών που εν τέλει αφορά αυτή η πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας, έχοντας όλοι πάντα στο μυαλό μας έναν κανόνα, ότι όλα τα παρόμοιου τύπου ζητήματα προσφέρονται για προσεγγίσεις μόνο με όρους εκπαιδευτικούς και όχι μικροκομματικούς ή μικροπολιτικούς!!!

>

Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο [email protected]