Forester με δωρεάν την υγραεριοκίνηση!

12 Αυγούστου 201022:00

peforav-01Η ελληνική αντιπροσωπεία της Subaru σε μία περίοδο δύσκολων οικονομικών συνθηκών σχεδίασε και υλοποίησε ένα καινοτόμο πρόγραμμα τοποθέτησης ενός κιτ υγραεριοκίνησης

για όλες τις εκδόσεις του Subaru Forester 2.0L βενζίνης, προτείνοντας μία αποτελεσματική λύση στη μείωση του αυξημένου κόστους χρήσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η τιμή του λίτρου του υγραερίου ανέρχεται σε 0,65 ευρώ όταν την ίδια στιγμή το λίτρο βενζίνης μπορεί φτάνει το 1,5 ευρώ.
Στην περίπτωση όπου, ο αγοραστής ενός καινούργιου Forester επιλέξει την εγκατάσταση υγραεριοκίνησης η S.M.H. θα του παρέχει το κιτ LPfi δωρεάν, στην υπάρχουσα λιανική τιμή μετρητοίς βάσει του ενδεικτικού τιμοκαταλόγου, ενώ εναλλακτικά θα μπορεί σε αρκετά μειωμένη τιμή του κιτ, ο καταναλωτής να κάνει χρήση της άτοκης χρηματοδότησης ή κάποιου από τα διαθέσιμα ευέλικτα επιδοτούμενα χρηματοδοτικά προγράμματα που παρέχονται για την αγορά του μοντέλου Forester.
Το κόστος του LPfi έχει ορισθεί στο ποσό των 2.000€, για ήδη κατόχους παλαιότερων αυτοκινήτων Forester.

Αναλυτικότερα από αρχές Σεπτεμβρίου, θα παρέχεται η δυνατότητα προς τους υποψήφιους πελάτες της Subaru, αγοράζοντας οποιοδήποτε καινούργιο μοντέλο Forester 2.0 βενζίνης, να μπορούν να αξιοποιούν το μεγάλο πλεονέκτημα του μειωμένου κόστους χρήσης που αποκομίζει επιλέγοντας το LPfi χρησιμοποιώντας καύσιμο του οποίου η αξία υπολείπεται κατά πολύ της αξίας που έχει η βενζίνη σήμερα.

Σημαντικά πλεονεκτήματα :
· Το υγραέριο προσφέρει οικονομία στα καύσιμα (όπως προαναφέρθηκε)
· Τελειότερη καύση, με λιγότερες εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα (CO) και υδρογονανθράκων (HC)
· Δυνατότητα αξιοποίησης της χωρητικότητας του ρεζερβουάρ βενζίνης και του ρεζερβουάρ υγραερίου, αυξάνοντας κατά πολύ την αυτονομία του αυτοκινήτου μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό

Η Subaru Motors Hellas επέλεξε το σύστημα υγραεριοκίνησης LPfi (light propane flex injection) ως την καλύτερη και πιο τεχνολογικά προηγμένη λύση για την αξιοποίηση της χρήσης υγραερίου στο Forester.
Πιο συγκεκριμένα, ορισμένα από τα πλεονεκτήματα του συστήματος LPfi είναι:
· Ψεκασμός του υγραερίου μέσω ανεξάρτητων «μπεκ» και όχι μέσω των υπαρχόντων «μπεκ» της βενζίνης.
· Το αέριο καύσιμο φθάνει την στιγμή του ψεκασμού σε υγρή μορφή.

Ο τρόπος ανεφοδιασμού του ρεζερβουάρ υγραερίου γίνεται από ένα ειδικό στόμιο ανεφοδιασμού, εύκολα και γρήγορα, μέσω ενός ειδικού αντάπτορα για το υγραέριο που βρίσκεται δίπλα ακριβώς από το σημείο ανεφοδιασμού με βενζίνη.
Μέσα στο χώρο της καμπίνας, δίπλα στο λεβιέ ταχυτήτων, βρίσκεται ο διακόπτης εναλλαγής του συστήματος υγρερίου – βενζίνης. Ο συγκεκριμένος διακόπτης λειτουργεί και ως δείκτης ποσότητας υγραερίου του ρεζερβουάρ μέσω των φωτεινών ενδείξεων (led) που φέρει στο επάνω μέρος της περιμέτρου του. Η κεντρική φωτεινή ένδειξη ανάβει μόλις ενεργοποιηθεί η επιλογή της κίνησης με υγραέριο.

Το σύστημα υγραεριοκίνησης θα τοποθετείται εντός του αυτοκινήτου και στον χώρο που καταλαμβάνει ο εφεδρικός τροχός ανάγκης ο οποίος θα αντικαθίσταται με ειδικό κιτ επισκευής ελαστικών.
Ο τρόπος τοποθέτησης δεν θα επιφέρει καμία μεταβολή στην ωφέλιμη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών και βέβαια το συνολικό σύστημα θα είναι εντελώς αθέατο, αφού θα υπερκαλύπτεται από το δάπεδο – κάλυμμα της ρεζέρβας.
Σε κάθε περίπτωση, η υπάρχουσα ρεζέρβα θα παραδίδεται στον νέο ιδιοκτήτη τοποθετημένη μέσα σε ειδική θήκη, για χρήση ανάλογα με τις προσωπικές του ανάγκες.

http://www.autotriti.gr/

 

 

Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr