xanthi agora28iw 3 200 200

Εκπτώσεις με μικρές προσδοκίες στην αγορά της Ξάνθης

12 Ιανουαρίου 201221:40

xanthi_agora_18-12-11Μηδαμινές είναι οι προσδοκίες της αγοράς από τις Εκπτώσεις που ξεκινούν την ερχόμενη Δευτέρα. Από τη μία η τεράστια οικονομική κρίση και η έλλειψη ρευστού, από την άλλη η παρουσία μεγάλων πολυκαταστημάτων και αλυσίδων του λιανικού εμπορίου, προβληματίζουν τους τοπικούς επαγγελματίες.


{loadposition likebox}

Και οι καταναλωτές, βέβαια, δεν έχουν μεγάλες προσδοκίες καθώς, παρά την προσπάθεια των επιχειρήσεων να είναι ανταγωνιστικές και να μειώσουν περαιτέρω τις τιμές, αυτό που απουσιάζει είναι η κινητήριος δύναμη της αγοράς, το χρήμα.

Ι. Αλεξιάδης: Μικρές οι διαφορές λόγω προεκπτώσεων

Όπως σημειώνει ο πρώην Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου  Γιάννης Αλεξιάδης,  οι διαφορές στις τιμές δεν θα είναι μεγάλες καθώς όλο το τελευταίο διάστημα τα εμπορικά καταστήματα προχώρησαν σε αρκετές προεκπτώσεις και προσφορές για να προσελκύσουν αγοραστικό κοινό. Άλλωστε οι ποσότητες και το στοκ των επιχειρήσεων έχει μειωθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια για ευνόητους λόγους.  Πάντως επισημαίνει και αυτός ότι η ανάγκη της αγοράς είναι το λίγο χρήμα που θα κυκλοφορήσει στην περίοδο των εκπτώσεων, να μείνει στην Ξάνθη.

Οι εκπρόσωποι των καταναλωτικών οργανώσεων συνιστούν προσοχή και έρευνα αγοράς, ενώ επισημαίνουν ότι βασικό ζητούμενο για τους πελάτες είναι να έχουν ερευνήσει πριν τις εκπτώσεις, για την ακριβή τιμή κάθε είδους που τους ενδιαφέρει.

Συμβουλές Εμπορικού Συλλόγου

Ο Εμπορικός Σύλλογος διευκρινίζει ότι η εκπτώσεις ξεκινούν στις 16 Ιανουαρίου, Δευτέρα και όχι την Παρασκευής ενώ  ειδικότερα τονίζει για τους εμπόρους:
1.    Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής των προϊόντων που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική στα εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά (τα προϊόντα) εκτίθενται.
2.    Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης δεν είναι υποχρεωτική και ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης εάν θα αναγράψει ποσοστό ή όχι. Σε περίπτωση που η επιχείρηση αναγράψει ποσοστό πρέπει να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση (π.χ. «20% έκπτωση»).
3.    Η διενέργεια εκπτώσεων είναι στην διακριτική ευχέρεια της κάθε επιχείρησης.
4.    Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών προς τον πελάτη. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά.

(Περισσότερα με ένα κλικ εδώ)

{loadposition tweet}

Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr