meat 1

Διάκριση για την Ξάνθη με 5 μετάλλια στην έκθεση Meat Days. 10 συνολικά η Περιφέρεια

11 Οκτωβρίου 201206:52

meat 1Επιτυχημένη ήταν η παρουσία της Περιφέρειας ΑΜΘ στην Πανελλαδική Έκθεση Meat Days 2012.

Η συμμετοχή από την Ξάνθη απέσπασε 5 μετάλλια (2 χρυσά, 1 αργυρό, 2 χάλκινα) σε μια αποστολή που διοργανώθηκε και καλύφθηκε από την Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης. Συνολικά η Περιφέρεια απέσπασε δέκα μετάλλια στην έκθεση που έγινε στο Metrpolitan Expo της Αθήνας και αποτέλεσε τόπο συνάντησης παραγωγών, επαγγελματιών κι εμπόρων του κρέατος, χώρο συνεύρεσης επιστήμης και τεχνολογίας.

Οι διακρίσεις δεν αφορούν σε κάποια παρουσία περιπτέρου αλλά είναι Μετάλλια Ποιότητας από την αξιολόγηση των προϊόντων που παρουσιάστηκαν και που συμβαίνει για πρώτη φορά στη χώρα.Οι 25 εταιρίες και τα 250, συνολικά, προϊόντα αξιολογήθηκαν από πιστοποιημένους αξιολογητές με βάση διεθνή πρότυπα.

Τα έπαθλα για τα προϊόντα Ξάνθης

Η συμμετοχή της Ξάνθης αφορούσε στη μονάδα Α. Παπαδόπουλος & ΣΙΑ ΟΕ που οργάνωσε την παρουσία των προϊόντων της και, σύμφωνα με τον Απόστολο Παπαδόπουλο, που την επιμελήθηκε, κρίνεται ότι η παρουσία της περιοχής ήταν επιτυχημένη καθώς επιτεύχθηκαν πολλαπλοί στόχοι όπως η βράβευση για τα προϊόντα και η γνωριμία των ειδικών και των καταναλωτών με εξαιρετικά προϊόντα. Bραβεύτηκαν με χρυσό μετάλλιο χρυσό ο Παστουρμάς Ξάνθης και το ημίξερο σαλάμι, με αργυρό ο καβουρμάς Ξάνθης και με χάλκινο το “πέταλο” και το πικάντικο λουκάνικο.

Οι συμμετέχοντες ευχαριστούν την Περιφέρεια και την ΠΕ Ξάνθης για την ευκαιρία που έδωσαν στις επιχειρήσεις της περιοχής που δραστηριοποιούνται – κυρίως – στην αλλαντοποιία, να παρουσιαστούν σε μια ιδιαίτερα στοχευμένη και επιτυχή διοργάνωση όπως οι «Ημέρες Κρέατος» στην Αθήνα.

Σύνδεση προϊόντων της περιοχής με τον Τουρισμό ;

Επιπρόσθετα, όμως, σημειώνουν ότι αυτό που πρέπει να γίνει στην περιοχή (αξιοποιώντας ενδεχομένως και το καλάθι αγροτικών προϊόντων) είναι η καθιέρωση ομάδας προϊόντος. Κάτι τέτοιο, αναφέρει ο Α. Παπαδόπουλος, προϋποθέτει συνολικό σχεδιασμό, στόχευση και ένα διαφορετικό προσανατολισμό που θα συνδυάζει τα προϊόντα της περιοχής με το τουριστικό αντικείμενο.

Τι είναι το Meat Days

Οι εμπορικοί επισκέπτες της Έκθεσης ήταν 6.100 από τη βιομηχανία, τα κρεοπωλεία, την εστίαση, τα ξενοδοχεία, με ιδιαίτερη παρουσία επισκεπτών εκτός Αττικής. Εκπρόσωποι μεγάλων και μικρών επιχειρήσεων που ως αντικείμενο της δραστηριότητάς τους έχουν το κρέας, επιστήμονες και ειδικοί, εκπρόσωποι ξένων οίκων συναντήθηκαν στην Αθήνα στις 29-9 με 1-10

Τι στόχους έχει μια τέτοια διοργάνωση

• Να γνωστοποιήσει στους επαγγελματίες, αγοραστές κρέατος και καταναλωτές, μέσω των αξιολογητών που θα διενεργήσουν την εξέταση, την ενδεχομένως πολύ καλή ποιότητα των συγκεκριμένων ελληνικών προϊόντων.

• Να δώσει στους παραγωγούς τη δυνατότητα να διαφημίσουν τα προϊόντα τους που έχουν βραβευτεί από έναν ουδέτερο και ανεξάρτητο φορέα.

• Να δώσει στους παραγωγούς τις απαραίτητες πληροφορίες για να προβούν στις διορθωτικές ενέργειες που θα βελτιώσουν την οργανοληπτική ποιότητα των προϊόντων τους (με την επισήμανση των λαθών από τους αξιολογητές, όταν και όπου αυτάυπάρχουν).

• Να τονωθεί-αυξηθεί η κατανάλωση των συγκεκριμένων προϊόντων μέσω της διαφημιστικής προβολής του κλάδου και των προϊόντων που παράγει από έναν επαγγελματικό φορέα.

• Τέλος να δοθεί μια προσπάθεια στην αύξηση των εξαγωγών των ελληνικών προϊόντων κρέατος αφού την εκδήλωση αυτή θακληθούν να την παρακολουθήσουν και εμπορικοί ακόλουθοι ξένων κρατών αλλά και επιχειρήσεων.

meat 5

meat 2meat 3meat 4

 

Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr