Αν και τα καταστήματα έχουν μπει ήδη στον χορό των προσφορών, αύριο κάνουν πρεμιέρα οι χειμερινές εκπτώσεις, με τους καταστηματάρχες να ποντάρουν σε αυτές για να αυξήσουν τον τζίρο τους.
Τα καταστήματα θα πρέπει να αναγράφουν σε κάθε προϊόν που πωλείται με έκπτωση την παλαιά και τη νέα μειωμένη τιμή, ενώ επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.
Εάν παρέχεται μειωμένη τιμή σε πάνω από το 60% του συνόλου των ειδών προς πώληση, τότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης, ενώ στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;