Βίντεο: Ο θρύλος Μπρους Λι «αναστήθηκε» για να διαφημίσει ουίσκι

15 Ιουλίου 201310:59

Είναι γνωστή η δημιουργικότητα των διαφημιστών του Johny Walker, αλλά αυτή τη φορά ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.

Για τη νέα καμπάνια προώθησης του Blue Label επιστράτευσαν τον ίδιο τον Bruce Lee! Ο θρύλος του κουνγκ φου και είδωλο ακόμη και σήμερα πολλών ανά τον κόσμο, ανέλαβε παρά τα πιστεύω του (έπινε μόνο νερό) να φιλοσοφήσει για τη ζωή καταλήγοντας στη σχέση της επιτυχίας με το φημισμένο ουίσκι.

Όλα αυτά σε μια dark σκηνοθετική προσπάθεια σε ταράτσα του Χονγκ Κονγκ…

Πηγή : ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr