Τον τρόπο που θα αναδειχθούν τα τοπικά προϊόντα της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και να καταναλώνονται στην περιοχή, αναζητεί η αρμόδια θεματική Αντιπεριφέρεια της ΑΜΘ.
Αυτό ήταν το αντικείμενο ενημερωτικής συνάντησης και ειδικότερα ο «Σχεδιασμός δράσεων για την προβολή και ανάδειξη των τοπικών προϊόντων της Περιφέρειας ΑΜ-Θ», που πραγματοποιήθηκε στην έδρα της Περιφέρειας στην Κομοτηνή το μεσημέρι της Τρίτης 6 Μαρτίου.
Στην σύσκεψη, η οποία πραγματοποιήθηκε έπειτα από κάλεσμα της Περιφερειακής Επιτροπής Πρωτογενού Τομέα, συμμετείχαν εκπρόσωποι των Ενώσεων Καταναλωτών, των Επιμελητηρίων, της Ένωσης Ξενοδόχων
Θράκης και της Ανατολικής Μακεδονίας, Ομάδες Παραγωγών, το Τοπικό Σύμφωνο Ροδόπης, υπηρεσιακοί παράγοντες, καθώς και Περιφερειακοί Σύμβουλοι.
Κατά την διάρκεια αυτής συζητήθηκε ο τρόπος με τον οποίο θα γίνει προσπάθεια, ώστε να αναδειχθούν τα τοπικά προϊόντα της Περιφέρειας και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και σύμφωνα με τον αρμόδιο
Αντιπεριφερειάρχη Γιώργο Ούστογλου, το «πως θα αλλάξουμε καταναλωτική συνείδηση, με την έννοια ότι εδώ στον τόπο που ζούμε, θα πρέπει αυτά που παράγουμε, πρωτίστως και να τα καταναλώνουμε».
Χρονοδιάγραμμα δράσεων
Στην συνάντηση συζητήθηκε και το χρονοδιάγραμμα των συναντήσεων που θα πραγματοποιηθούν σε κάθε περιφερειακή ενότητα με το ίδιο θέμα, ενώ τα συμπεράσματα της ήταν θετικά, σύμφωνα με τους συμμετέχοντες, τόσο για τους παραγωγούς, όσο και για τους καταναλωτές της Περιφέρειας. Σύμφωνα με τον κ. Ούστογλου η προσπάθεια της πρωτοβουλίας θα επικεντρωθεί ώστε «να “παντρευτεί” ο πρωτογενής τομέας με την τυποποίηση και με την εμπορία του προϊόντος, κάτι που εδώ στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ είναι σε νηπιακό στάδιο, παρόλο που έχουμε λαμπρά παραδείγματα από μεμονωμένους αγρότες και ομάδες παραγωγών που μπήκαν σ’ αυτήν την διαδικασία και έχουν πολύ καλά αποτελέσματα».
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;