Το Levi’s brand λάνσαρε την πρώτη του Παγκόσμια κολεξιόν στην Εβδομάδα Μόδας Της Νέας Υόρκης, στον πιο trendy χώρο του SoHo, το Mercer 82. Η εκδήλωση ήταν ένας δημιουργικός συνδυασμός μεταξύ αναπαραστάσεων και κανονικής επίδειξης όπου το Levi’s brand παρουσίασε τα κυρίαρχα looks της συλλογής Fall/Winter 2012.
{loadposition likebox} {loadposition tweet}
«Η Levi’s, ως ένα μόνιμα ενεργό brand, ταυτίζεται με τα γεγονότα της εποχής. Σήμερα, η Μόδα είναι πιο «δημοκρατική» και προσιτή από ποτέ και η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης είναι η ιδανική στιγμή για το Levi’s brand, να λανσάρει την πρώτη του Παγκόσμια Καμπάνια,” είπε ο Len Peltier, Global Vice President of Creative Direction.
Η συλλογή Levi’s Fall/Winter 2012 βασίζεται σε ένα περισσότερο «ραφιναρισμένο» και λεπτομερές look, τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες. Οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από τις ιδέες του χειροποίητου, του αληθινού και της αυθεντικότητας – τιμώντας με αυτόν τον τρόπο την παράδοση, αψηφώντας κάθε τι συμβατικό, επαναπροσδιορίζοντας τους κανόνες, ξανασχεδιάζοντας και ξαναδημιουργώντας αυθεντικά πρότυπα για το Levi’s στυλ.
Η Παρουσίαση
Η παρουσίαση της Levi’s στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης ήταν εμπνευσμένη από το τελετουργικό του “getting dressed.” Η ιεροτελεστία του «ντύνομαι γ’ αυτό που θα ακολουθήσει» έχει ρίζες βαθιά στην ανθρώπινη ιστορία και ασκεί μόνιμη επιρροή στα σχέδια της τη Levi’s.
Τα Levi’s jeans, από τους σκληρά εργαζόμενους μεταλλωρύχους και πρωτοπόρους του παρελθόντος μέχρι σήμερα, είναι ακόμα η Νο1 επιλογή των σύγχρονων πρωτοπόρων: καλλιτέχνες, μουσικοί, επιχειρηματίες και ακτιβιστές οι οποίοι εργάζονται για να συνειδητοποιήσουν το δικό τους, μοναδικό όραμα για το μέλλον. Τα ρούχα που επιλέγουν να φορούν καθημερινά είναι η αντανάκλαση του εαυτού τους αλλά και των φιλοδοξιών τους.
Οι επισκέπτες ξεναγήθηκαν μέσω μιας art-gallery στα κυρίαρχα looks της νέας παγκόσμιας συλλογής: Σειρά πορτραίτων, με τη μορφή γλυπτών αναπαραστάσεων που επεδίωκαν να «απεικονίσουν» δημιουργικά τον προσωπικό χώρο του καταναλωτή, τον τρόπο ζωής και το στυλ του. Η ενέργεια ολοκληρώθηκε με την καθιερωμένη επίδειξη μόδας, όπου και παρουσιάστηκε ολόκληρη η κολεξιόν.
Η Κολεξιόν
Έχοντας ως βάση την αυθεντικότητα και την ποιότητα, στοιχεία για τα οποία το brand είναι γνωστό, η συλλογή στηρίζεται σε ένα κλασσικό και ραφιναρισμένο στυλ, με αυστηρή, καθαρή αισθητική, στοχεύοντας στην τελειότητα.
Η κυρίαρχη τάση αυτή την εποχή για τους άνδρες είναι το tapered look, το οποίο προσφέρει μια εξαιρετικά κολακευτική εφαρμογή κάτω από τη μέση με ένα στενό προσεγμένο τελείωμα στο πόδι.
Για τις γυναίκες, η τάση είναι το Bootcut Skinny, ανασχεδιασμένο ολοκληρωτικά από το Levi’s brand. Φτάνει πια με το παλιό bootcut denim…αυτή την εποχή θα δείτε το «νέο» κλασσικό – ένα sexy, μοντέρνο, skinny fit που θα σας κάνει να από δω και πέρα να αλλάξετε γνώμη για τη συγκεκριμένη γραμμή.
Η ανθεκτικότητα, κυριάρχη αξία πλέον της Levi Strauss & Co., έχει ενσωματωθεί σε όλη τη συλλογή με τη χρήση Water
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;