Εν μέσω κρίσης . . . ξεπούλησε η Forthnet / Nova

2 Δεκεμβρίου 201409:37

Ιστορικά υψηλά καταγράφει η Forthnet σε συνολικές συνδρομές καθώς και σε συνδρομητές 3play, payTV και broadband. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα φια το τρίτο τρίμηνο του 2014 η εταιρεία παρουσιάζει 41,3% αύξηση στις συνδρομές 3play, 20,2% αύξηση στις συνδρομές συνδρομητικής τηλεόρασης και 10,4% αύξηση στις συνδρομές broadband και αύξηση 1,7 ποσοστιαίων μονάδων στο μερίδιο αγοράς του LLU

Aναλυτικότερα, στο τέλος του Σεπτεμβρίου του 2014, τα νοικοκυριά με 3Play/ συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στα 355,9 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 41,3%, σε σχέση με το 3ο τρίμηνο του 2013, ενισχύοντας την παρουσία της Forthnet στα ελληνικά νοικοκυριά. Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.

Επίσης, τέλος του 3ου τριμήνου του 2014, οι συνδρομητές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 10,4% συγκριτικά με πέρυσι, καθώς ανήλθαν στους 673,2 χιλιάδες. Τους τελευταίους 12 μήνες, το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε συνδρομητές LLU, αυξήθηκε κατά 1,7 ποσοστιαίες μονάδες, επαληθεύοντας την απήχηση του Nova 3Play.

Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr