Οι Έλληνες σταμάτησαν να αγοράζουν και τα απαραίτητα!

6 Σεπτεμβρίου 201708:47

Τα ελληνικά νοικοκυριά κόβουν τις δαπάνες ακόμη και σε καταναλωτικά αγαθά, όπως καταδεικνύει η έρευνα της Nielsen για τις τάσεις που καταγράφονται στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Ψωμί, γάλα προϊόντα οικιακής χρήσης αλλά και ουίσκι «κόβονται» από τους καταναλωτές προκειμένου να τα βγάλουν πέρα. Η πτώση στην κατηγορία του γάλακτος στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου έφτασε το πρώτο εξάμηνο του 2017 στο 8,6%.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η εταιρία ερευνών, η ελληνική αγορά σούπερ μάρκετ παρουσίασε απώλειες της τάξεως του -1,1% σε αξία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 (στοιχεία YTD έως 15 Ιουλίου 2017) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά στο σύνολό τους υποχώρησαν κατά -2,2%.

Πιο έντονες τάσεις μείωσης εμφανίζουν τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης (πτώση 4,4%), καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης (-3,5%). Τη μοναδική θετική τάση από όλους τους επιμέρους κλάδους εμφάνισαν τα Φρέσκα/Χύμα προϊόντα (+2,0%), όπως αναφέρει το euro2day.gr.

Στον κλάδο των Τροφίμων & Ποτών, σημαντικές απώλειες σε αξία συνεχίζουν να παρουσιάζουν οι κατηγορίες του Γάλακτος (-8,6%), το Συσκευασμένο ψωμί (-5,3%), καθώς και το Ουίσκι (-6,8%). Από τις κατηγορίες του κλάδου των Προϊόντων Προσωπικής Περιποίησης, τα Αποσμητικά και οι Πάνες είναι μεταξύ άλλων δύο κατηγορίες με σημαντικές απώλειες, στο -7,3% & -7,2% αντίστοιχα, ενώ από τις κατηγορίες Οικιακής Χρήσης, υποχωρούν κατά -8,9% οι Χλωρίνες, ενώ με -7,7% το χαρτί Κουζίνας.

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση τα ακόμη πιο πρόσφατα στοιχεία της Nielsen (στοιχεία YTD έως 19 Αυγούστου 2017), η αγορά παρουσιάζει συγκριτικά λιγότερο αρνητική τάση, στο -0,4%, όπως επίσης και τα FMCGs στο -1,3%.

Ελεύθερος Τύπος

Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr