Τον τρόπο που θα εκπονηθεί η πολυσυζητημένη Κυκλοφοριακή Μελέτη του Δήμου Ξάνθης που έχε
ανατεθεί μετά σχετικό διαγωνισμό και αναμένεται να ξεκινήσει το προσεχές διάστημα, διερεύνησε το XanthiPress.gr σε μια προσπάθεια να αποσαφηνιστεί ο χαρακτήρας της αλλά και να απαντηθούν οι πολλές απορίες που υπάρχουν στο κοινό αλλά και στους ίδιους τους πολιτικούς άρχοντες.
Κυρίαρχο θέμα της συζήτησης που έχει ανοίξει είναι αν η μελέτη θα επηρεάσει τη σημερινή εικόνα στο κέντρο της πόλης, όμως αποδεικνύεται ότι αυτό δεν είναι ζητούμενο στις πρώτες φάσεις παρά μόνο πολύ αργότερα. Το ΧanthiPress.gr συνομίληε με το Γραμματέα της Διοικούσας του ΤΕΕ Θράκης και τέως Πρόεδρο Αργύρη Πλέσσια που ήταν αρκετά διαφωτιστικός
Τρία στάδια, πρόταση στο δημοτικό συμβούλιο και διαβούλευση
Η διαδικασία πάντως, δεν ξεκινά με τον τρόπο που περιμένουν οι πολλοί και, σύμφωνα με τον Αργύρη Πλέσσια, είναι σαφέστατη και προβλέπει 3 διαδοχικά στάδια.
Ο Μελετητής δεν έχε δικαιοδοσία να αλλάξει ή να κρατήσει την εικόνα της πόλης
«Δεν μπορεί ο μελετητής να μπει στη διαδικασία να αλλάξει ή να διατηρήσει την υφιστάμενη κατάσταση. Πρόκειται για πολιτική επιλογή του Δήμου, την οποία ο μελετητής οφείλει να ικανοποιήσει. Όμως, ταυτόχρονα, πρέπει να προτείνει στον εργοδότη, εν προκειμένω το Δήμο, την επικρατέστερη κατά τον ίδιο επιλογή» αναφέρει ο Α. Πλέσσιας κάνοντας σαφές ότι παρόλο που ο μελετητής δεν αποφασίζει ποιο σενάριο θέλει η πολιτική ηγεσία να υλοποιηθεί, έχει την ευθύνη να δώσει τη δική του επιστημονική άποψη και ιδέα στο Δήμο.
Άρα η προσέγγιση και η επιλογή για όσα θα αλλάξει ή θα διατηρήσει η περίφημη κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου Ξάνθης θα αποφασιστούν από το Δήμο και πρακτικά η δημοτική αρχή έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο. Η μελέτη θα εφαρμόσει στο χαρτί και με επιστημονικά δεδομένα τον τρόπο που θα γίνει πράξη η πολιτική επιλογή του Δήμου Ξάνθης, όπως καθίσταται σαφές.
Και με την Πλατεία τι;
Τέλος, ερωτηθείς για το επίμαχο ζήτημα της ενοποιημένης πλατείας και της πιθανότητας να διαταραχθεί η σημερινή κατάσταση με την ένταξη κίνησης χαμηλής ροής στην οδό Κ. Μπένη, η άποψη είναι ενδιαφέρουσα: «Πρόκειται για σχεδιασμό που υλοποιούσε ένα πρώτο βραβείο αρχιτεκτονικού διαγωνισμού και με βάση ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβούλιου» αναφέρει ο Αργύρης Πλέσσιας και δεν παραλείπει, εμμέσως, να καταθέσει τη δική του αρνητική άποψη για την πιθανότητα να επανέλθει το αυτοκίνητο σε σημερινούς πεζόδρομους.
Τέλος, μιλώντας στο XanthiPress.gr διευκρίνισε ότι ομιλεί με την ιδιότητα του μηχανικού και του συνδικαλιστή και ότι η σχετική μελέτη δεν έχει ανατεθεί ακόμη στη μελετητή που κέρδισε το διαγωνισμό και συμβαίνει να συνδέεται μαζί του συγγενικά.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;