Μέσα σε 12 μήνες, μέχρι το τέλος του 2012 αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η Κυκλοφοριακή Μελέτη του Δήμου Ξάνθης, η σύμβαση για την οποία υπεγράφη πριν λίγες μέρες από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο και το μελετητικό γραφείο της Ξάνθης που έχει μειοδοτήσει στο σχετικό διαγωνισμό.
Το κατά πόσο η μελέτη μπορεί να καταλήξει σε προτάσεις που θα αλλάξουν τη σημερινή εικόνα της Ξανθης, είναι ένα ερώτημα που θα απαντηθεί στη συνέχεια καθώς για την εκπόνηση της μελετης ακολουθούνται 3 διαδοχικά στάδιά, όπως έχει επισημάνει σε δηλώσεις του στο XanthiPress.gr ο Γεν. Γραμματέας της Διοικούσας του ΤΕΕ Θράκης Αργυρης Πλέσιας,
Πολιτική απόφαση, επιστημονική καθοδήγηση
Από τη διαδικασία αυτή καθίσταται σαφές ότι ο Μελετητής δεν έχει δικαιοδοσία να λάβει ουσιαστικές αποφάσεις για την εικόνα της πόλης και την προοπτικής της αλλά απλώς καθοδηγεί τους δημοτικούς άρχοντες και υλοποιεί την ξεκάθαρη πολιτική απόφαση, σχεδιάζοντας τον τρόπο που η πόλη θα οδηγηθεί στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Στο πλαίσιο αυτό, η πολυσυζητημένη περίπτωση αλλαγής των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην ενοποιημένη πλατεία (με την ένταξη κίνησης χαμηλής ροής στην οδό Κ. Μπένη), δεν είναι δυνατόν να υπαγορευτεί από τον μελετητή της κυκλοφοριακής μελέτης αλλά μόνο από τις αποφάσεις των οργάνων του Δήμου. Πρακτικά, η μελέτη θα εφαρμόσει στο χαρτί και με επιστημονικά δεδομένα τον τρόπο που θα γίνει πράξη η πολιτική επιλογή του Δήμου Ξάνθης για την κίνηση των οχημάτων στην πόλη.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;