EPIMELHTHRIO

Εκδήλωση του Συνδέσμου Εξαγωγέων με ομιλητή το Σ. Ξυνίδη

28 Ιουνίου 201123:40

EPIMELHTHRIOΕκδήλωση με θέμα το μοντέλο ανάπτυξης στη Θράκη και κεντρικό ομιλητή το Αν. Υπουργό Σωκράτη Ξυνίδη, διοργανώνει στην Ξάνθη ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος σε συνεργασία με το κατάστημα της ΙCAP Group στη Βόρεια Ελλάδα.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2011 και ώρα 19:00 στην αίθουσα συνεδριάσεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ξάνθης. Χαιρετισμό θα απευθύνει ο Πρόεδρος  του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ξάνθης,  Παναγιώτης Ανδρικόπουλος, ενώ ο  Πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, Δημήτρης Λακασάς, θα αναπτύξει το θέμα:«Παράγω και Εξάγω: Το Νέο μοντέλο υγιούς οικονομικής ανάπτυξης – Το παράδειγμα της Θράκης» και συγκεκριμένα θα αναφερθεί στα παρακάτω σημεία:

1.                 Ελληνικές εξαγωγές – σύντομη αναδρομή και πρόσφατες εξελίξεις στο ελληνικό εξωτερικό εμπόριο.

2.                 Εξωτερικό εμπόριο Βορείου Ελλάδος. Ποια είναι η θέση της Ξάνθης στο εξωτερικό εμπόριο της περιφέρειας; Σε εθνικό επίπεδο που κατατάσσεται ο νομός; Δείκτες εξωστρέφειας (εξαγωγική επίδοση κλπ), κυριότεροι κλάδοι και προορισμοί.

3.                 Σύγκριση με ΕΕ-27 και Ευρωζώνη. Που βρίσκεται σήμερα η Ελλάδα σε βασικά μακροοικονομικά μεγέθη.

4.                 Σκιαγράφηση κατάστασης ελληνικής οικονομίας – Που βρισκόμαστε. Προβλήματα & Αδυναμίες (ρευστότητα, δημόσιος τομέας κλπ). Τι πρέπει να γίνει.

5.                 Δόγμα «Παράγω & Εξάγω»

6.                 Ενίσχυση εξωστρέφειας – Αναγκαίες παρεμβάσεις και δράσεις (Ταμείο Εξωστρέφειας, GO2Market κλπ).

7.                 Δράσεις ΣΕΒΕ για ενίσχυση εξωστρέφειας.

Ο Manager του τομέα Management Consulting της ΙCAP Group στη Βόρειο  Ελλάδα, κ. Θανάσης Παναγιώτου θα αναφερθεί στο θέμα: «Ανάπτυξη Εξαγωγών: Απαιτήσεις σε πόρους και εργαλεία» και συγκεκριμένα θα αναφερθεί στα παρακάτω σημεία:

1.                 Έρευνα Αγοράς – Αναζήτηση στοιχείων για τον πελάτη, τον ανταγωνιστή και πλαίσιο της αγοράς του εξωτερικού.

2.                 Ενέργειες μάρκετινγκ – Εργαλεία και κανάλια προβολής στο εξωτερικό.

3.                 Επιχειρηματική οργάνωση – Απαιτήσεις σε πόρους για την υποστήριξη της εξωστρέφειας.

4.                 Ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος – Ο ρόλος των ανθρώπων, των προϊόντων και των τιμών

5.                 Διαχείριση πιστωτικού κινδύνου – Προτάσεις για την ανάπτυξη ενός ευέλικτου μίγματος εργαλείων για τη διασφάλιση των εισπράξεων

Θα ακολουθήσει ανοικτή συζήτηση με τους παρισταμένους.


Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr