
Με ανακοίνωσή της η ΔΑΚΕ Καθηγητών Ξάνθης αντιτίθεται στο νόμο για την Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδος
Αναλυτικά αναφέρει:
Ως ΔΑΚΕ καθηγητών Ξάνθης θεωρούμε ότι η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδος συμβάλει στην ανάπτυξη και βελτίωση του σχολείου με βάση τις δικές του δυνάμεις και αναγνωρίζει πρωτεύοντα ρόλο στους εκπαιδευτικούς, αφού αυτοί γνωρίζουν από μέσα τα προβλήματα και τις δυνατότητες της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Προϋποθέτει όμως την απόκτηση ειδικών γνώσεων και ικανοτήτων από πλευράς εκπαιδευτικών για την διεκπεραίωση της όλης διαδικασίας, κάτι το οποίο δεν υφίσταται σήμερα.
Διαφωνούμε ριζικά στην σύνδεση της αυτοαξιολόγησης με την ατομική αξιολόγηση, την βαθμολογική – μισθολογική εξέλιξη και με ενδεχόμενη κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων.
Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν είμαστε αντίθετοι σε οποιαδήποτε μορφή αυτοαξιολόγησης, παρά μόνο σε αυτή που εφαρμόζει ο συγκεκριμένος νόμος.
Ως ΔΑΚΕ καθηγητών θα αγωνισθούμε:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;