batzakidis_giorgos_kali

Γ. Μπατζακίδης: Αλλάζει το καταναλωτικό πρότυπο του Έλληνα.

3 Ιανουαρίου 201213:22

batzakidis_giorgos_kaliΤην άποψη ότι το καταναλωτικό πρότυπο του Έλληνα αλλάζει και κάτι νέο προκύπτει μέσα από την οικονομική κρίση, εξέφρασε μιλώντας στο XanthiPress.gr ο Πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών Γιώργος Μπατζακίδης.

Σχολιάζοντας την κίνηση του κόσμου και τη συμπεριφορά του κατά τη διάρκεια των γιορτών επισημαίνει ότι ο αριθμός των πελατών ήταν ίδιος με τις προηγούμενες χρονιές αλλά η κατανάλωση μειωμένη. «Αυτό αποδίδεται στο γεγονός ότι πλέον οι έλληνες προτιμούν να καλύπτουν τις πραγματικές τους ανάγκες σε τρόφιμα» εκτιμά ο Γιώργος Μπαταζκίδης που θεωρεί ότι έπαψε η εποχή που ο έλληνας καταναλωτής αγόραζε τρία κιλά κρέας ενώ χρησιμοποιούσε μόλις ένα ή δύο.

Τέλος για το “κατοχικό” σύνδρομο

«Το κατοχικό σύνδρομο που οδήγησε σε ασυδοσία και σπατάλη μας εγκαταλείπει και αυτό είναι εμφανές κυρίως στα είδη πρώτης ανάγκης όπως είναι τα τρόφιμα. Πλέον εδραιώνεται ένα νέο καταναλωτικό πρότυπο, που απορρίπτει τη σπατάλη και προσαρμόζει τις αγορές κάθε νοικοκυριού με βάση τις πραγματικές ανάγκες.» Είναι κάτι που έπρεπε να γίνει εδώ και χρόνια σημειώνει ο Πρόεδρος των Κρεοπωλών που προσθέτει ότι μπορεί η υπερκατανάλωση -βασισμένη στο φόβο ότι η τροφή δεν θα φτάσει- να ωφελεί τους επαγγελματίες, υπάρχει όμως και η ανάγκη της κοινωνίας να προοδεύσει και να απορρίψει τη σπατάλη. Είναι κάτι θετικό που προκύπτει από την κρίση»

Επί του προκειμένου πάντως, η κίνηση στη γιορτινή αγορά για τους επαγγελματίες των τροφίμων, δεδομένης της βαθειάς οικονομικής κρίσης, κρίνεται συγκρατημένα ικανοποιητική.

Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr