
Ολοκλήρωσε το έργο της η Επιτροπή που συστήθηκε για τη διερεύνηση της κατάστασης στη γέφυρα που υπέστη ζημιές από την πρόσκορυση εκσκαφέα πριν από 2,5 εβδομάδες.
Σύμφωνα με πληροφορίες δεν παρεκκλίνει από τις αρχικές εκτιμήσεις των μηχανικών ότι οι βλάβες είναι ανεπανόρθωτες. 4 από τους 7 προενατατήρες έχουν καταστραφεί, καθώς έχουν κοπεί οι τένοντες και οι ζημιές χαρακτηρίζονται μη επισκευάσιμες !
Επιπλέον, χαρακτηρίζεται επικίνδυνη η οποιαδήποτε χρήση της γέφυρας ενώ όταν δοθεί στη δημοσιότητα ίσως γίνει γνωστό αν εκφράζονται επιφυλάξεις και για τη στατικότητά της, στο διάστημα μέχρι την επισκευή της. Με βάση τα δεδομένα του πορίσματος της Επιτροπής Καραμπίνη-Ρουσάκη-Τσαπνίδη η γέφυρα οδηγείται σε ολική ή μερική κατεδάφιση.
Τις τελικές αποφάσεις θα λάβουν οι μηχανικοί της Τεχνικής Υπηρεσίες της Περιφέρειας όπου διαβιβάζεται το πόρισμα για να εκπονηθεί άμεσα η μελέτη της επισκευής της. Από όλους τους εμπλεκόμενους εκφράστηκε προβληματισμός για το γεγονός ότι πολλοί οδηγοί παραβιάζουν την απαγόρευση και διέρχονται από τη γέφυρα και έτσι από την Πέμπτη η Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Έργων έκλεισε με μπάρες, κάθετα, το οδόστρωμα για να μην είναι δυνατή η διέλευσή της.
Ποιος πληρώνει τη ζημιά:
Τέλος, με βάση τις απόψεις των Νομικών, η διαδικασία της αποζημίωσης είναι απλή και είναι αυτή που ακολουθείται για κάθε ζημιά τροχαίου. Η ασφαλιστική εταιρία καλύπτει το κόστος επισκευής το οποίος θα προκύψει από τη μελέτη και την κατασκευή του έργου και, σε περίπτωση που έχει διαφορές με τον ιδιοκτήτη του μηχανήματος αυτό αφορά τη μεταξύ τους σχέση. Στην περίπτωση που η Ασφαλιστική εταιρία αμφισβητήσει το ύψος της ζημιάς ή τον τρόπο επισκευής, θα προσφύγει εναντίον της Περιφέρειας . Στο υποθετικό αυτό σενάριο το κόστος καλύπτεται από δημόσιους πόρους και στη συνέχεια, με την ολοκλήρωση της νόμιμης διαδικασίας θα αποζημιωθεί το Δημόσιο με βάση τις όποιες αποφάσεις υπάρξουν.
Ήδη η Ασφαλιστική που έχει ασφαλίσει το όχημα, έχει προχωρήσει στην ανάθεση πραγματογνωμοσύνης σε σχετική εταιρία, η οποία και θα λάβει πριν προχωρήσει στη δική της γνωμάτευση, το πόρισμα της Επιτροπής των ΔΠΘ-ΤΕΕ- ΔΤΥ ΠΕ Ξάνθης.
Σε κάθε περίπτωση, ο δρόμος θα κάνει -τουλάχιστον- μήνες για να ξανανοίξει.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;