Την αντίθεσή τους στην κριτική που ακούστηκε από διάφορες πλευρές, πολιτικές και συνδικαλιστικές, για τη μεταφορά αρμοδιοτήτων των Περιφερειών για την εκτέλεση μελετών και έργων στην Εγνατία Οδό .Α.Ε. εκφράζει ο Σύλλογος των εργαζομένων στην εταιρία. Στην ανακοίνωση που εξέδωσαν αποδίδεται σε προεκλογικός σκοπιμότητες ο πολιτικός θόρυβος που υπήρξε καθώς επίσης και σε συντεχνιακές ανασφάλειες των μονίμων υπαλλήλων, η δική τους αντίδραση. Αναλυτικά η ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος Εργαζομένων στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ Α.Ε. αναφέρει:
«Τα δημόσια έργα δεν ανήκουν εξ ορισμού σε κανέναν.
Ο Σύλλογος εργαζομένων στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ απέφυγε μέχρι σήμερα να τοποθετηθεί δημόσια στις διάφορες καταγγελίες που ακολούθησαν την πρόσφατη απόφαση του ΥΠΟΜΕΔΙ να αναθέσει στην Εταιρία την κατασκευή έργων σε πέντε περιφέρειες για δύο λόγους:
Πρώτον διότι δεν ήθελε να εμπλακεί στις προφανείς προεκλογικές σκοπιμότητες χάριν των οποίων εκπορεύονται και αναπαράγονται από κομματικούς κύκλους και αγχωμένους υποψήφιους έωλα επιχειρήματα ότι δήθεν αφαιρούνται αρμοδιότητες από την τοπική αυτοδιοίκηση!
Δεύτερον διότι έχουν καταντήσει πλέον κουραστικές οι μόνιμα επαναλαμβανόμενες συντεχνιακές αντιδράσεις φορέων των μονίμων υπαλλήλων και τα ψευτοεπιχειρήματα διαφόρων ομάδων ή ατόμων που εκφράζουν τοπικιστικά συμφέροντα.
Το ίδιο σκηνικό αναπαράγεται κάθε φορά:
Πάντα η ίδια μεμψιμοιρία, η ίδια πανομοιότυπη γκρίνια, τα ίδια επιχειρήματα περί αφαίρεσης κεκτημένων «δικαιωμάτων» και δήθεν υποβάθμισης «κατακτήσεων».
Σήμερα απλά προστέθηκε και η προεκλογική αντιπαράθεση ενόψει των περιφερειακών και δημοτικών εκλογών στο κατώτερο δυνατό επίπεδο ενός αυτοδιοικητικού διαλόγου. Μήπως οι νέες αυτοδιοικητικές μονάδες θα ανήκουν σε άλλη χώρα; ή δεν ήταν αυτές οι περιφέρειες που μέχρι χθες ζητούσαν από την ΕΟΑΕ την εκτέλεση αυτών ακριβώς των έργων; ή μήπως οι αιρετοί άρχοντες θα έχουν άλλες προτεραιότητες;
Χρειάζεται άραγε να θυμίσουμε ότι τα δημόσια έργα δεν ανήκουν εξ ορισμού σε κανέναν, αλλά εκτελούνται για όφελος του κοινωνικού συνόλου;
Στους συναδέλφους δημόσιους υπάλληλους πρέπει άραγε πάλι να θυμίσουμε ότι, είναι μεν κατανοητά τα παράπονα για την ανάγκη αναδιάρθρωσης των υπηρεσιών τους, αλλά η δημιουργία των «νέων» φορέων όπως η ΕΟΑΕ, το ΜΕΤΡΟ ΑΕ, το ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ, κλπ, αποδείχτηκε συγκριτικά επιτυχής και επωφελής;
Ότι αντίθετα από τη δική τους διασφαλισμένη συνταγματικά εργασιακή μονιμότητα, ο εργαζόμενοι στους φορείς αυτούς δεν έχουν απαλλαγεί – χρόνια τώρα – από το άγχος της απώλειας της εργασίας τους;
Φυσικά και δεν μας προκαλεί εντύπωση ότι κανείς δεν ασχολείται με το γεγονός ότι στα πλαίσια της σημερινής παγκόσμιας κρίσης και με ορατό πλέον τον κίνδυνο της παραπέρα περικοπής των δημοσίων επενδύσεων κινδυνεύουμε να βρεθούμε όλοι μας άεργοι, εάν κάθε Ευρώ δεν ξοδεύεται με την μέγιστη αποδοτικότητα στον ελάχιστο χρόνο. Ίσως γιατί για ορισμένους οι συνέπειες δεν θα είναι ιδιαίτερα επώδυνες, (πιθανώς μερικές μετατάξεις), ενώ για μας ο εφιάλτης της ανεργίας θα είναι πραγματικότητα.
Τέλος για τους αυτοδιοικητικούς και «αντικρατιστές» υπέρμαχους των περιφερειακών αρμοδιοτήτων υποψήφιους (που συμπλέουν με τους «κρατιστές» δημόσιους υπαλλήλους), έχουμε ένα απλό ερώτημα:
Τελικά ποια γάτα είναι καλή; Αυτή που πιάνει ποντίκια ή αυτή που είναι από σόι και έχει την από αιώνες πιστοποίηση; Για μας μιλάει από μόνο του το έργο μας.
Τα έργα ούτως ή άλλως «δικά σας» είναι, οι τοπικές κοινωνίες θα ωφεληθούν, το ποιος θα τα εκτελέσει έχει σημασία;
Ποιόν ενοχλεί να λειτουργεί η Εγνατία Α.Ε., ως εταιρεία διαπεριφερειακής στήριξης και ανάπτυξης των υποδομών;»
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;